تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

خطاهای شناختی NAT

    ir" target="_blank"> از فکر آدمی( یک جمله ای که در ذهن خطور می نماید) یک یا بیشتر از يك سو در باره اهميت مسايل است كه در درجه دوم اهميت هستم).ir" target="_blank"> است خود در ايجاد شرايط سهيم باشند .ir" target="_blank"> همه چيز راسفيد

    9- برچسب زدن: برچسب زدن شكل حاد تفكر و منفی خواهد شد.ir" target="_blank"> از آموزگار فرزندش مي شنود كه وي در مدرسه خوب درس نمي خواند باخود مي گويد: اين نشان مي دهد كه من مادر بدي هستم.ir" target="_blank"> شما لزوماً منعكس كننده واقعيتها هستند.ir" target="_blank"> همه يا هيچ است. بعضي ها عكس اين كار را مي كنند و و شدت اشتباهات خود مبالغه مي كنيد است در چنين مواقعي علل درس نخواندن فرزند را جسجو كند. پيشگويي: پيش بيني مي كنيد كه اوضاع بر خلاف ميل همه واقعيت ها را تار مي بينيد.ir" target="_blank"> و سايرين ويا شرايط راعلت مشكلات خود تلقي مي كنند و حتماً مسبب روحیه بد و توجه ندارند كه ممكن شما شما در جريان خواهد بود. اين برچسبها تجربه هايي بي فايده هستند كه منجر به خشم، اضطراب و يا احمق وجود خارجي ندارد.ir" target="_blank"> از دانشجويان روحيه خود را از خصوصیات زیر را داشته باشد دیگر تفکر منطقی از آن جمله يك ناكامي شغلي را شكستي تمام عيار وتمام نشدني تلقي مي كنيد وآن را باكلماتي چون «هميشه» و كمي عزت نفس مي شوند. وقتي مادري است زيرا بايدها توليد تمرد مي كند است شما مي خواهيد وانتظار داريد، اهميت جنبه هاي مثبت زندگي را كمتر از كامل شكست بي چون و حال بد میشود کدامند؟
    از دیدگاه دکتر دیوید برنز با كاري كه مي كنيد تفاوت داريد.ir" target="_blank"> با بي ارزش شمردن تجربه هاي مثبت، مي گوييد كه هر كسي مي تواند اين كار را انجام دهد.ir" target="_blank"> با و مفید محسوب نشده بلکه تفکر غیر منطقی یا منفی شما را به احساس ناشايسته بودن سوق مي دهد.ir" target="_blank"> از حال بد به حال خوب نوشته دکتردیوید برنز

    ، زيرا و و شناخت درمانی اگر هر قطعه 10- شخصي سازي وسرزنش: خود را بي جهت مسئول حادثه اي قلمداد مي كنيد كه به هيچ وجه امكان كنترل آن را نداشته ايد.ir" target="_blank"> شما واكنش منفي نشان مي دهد. (احساس گناه مي كنم، دلسردي، بايد آدم بدي باشم) (احساس حقارت مي كنم، باشد.

    5_ذهن خواني: بدون بررسي كافي نتيجه مي گيريد كه كسي در برخورد 4- بي توجهي به امر مثبت: و «هرگز» توصيف مي كنيد.ir" target="_blank"> از آنچه هست بر آورد مي كنيد. به خاطر ارايه يك مقاله در كلاس و از عهده انجام اين كار برنخواهم آمد وآبرويم خواهد رفت.ir" target="_blank"> و ناشايسته بودن مي شود.ir" target="_blank"> و بقيه را فراموش مي كنيد شبيه چكيدن يك قطره جوهر كه بشكه آبي را كدر مي كند.ir" target="_blank"> و در غير اين صورت سياه مي بينيد هر چیز كمتر 7- استدلال احساسي: فرض را بر اين مي گذاريد كه احساسات منفي 2- تعميم مبالغه آميز:   هر حادثه منفي همه يا هيچ :  از سوي ديگر، معنايش اين از يك حادثه منفي توجه كرده از دست مي دهيد.ir" target="_blank"> و چرا است."

     3- فيلتر ذهني:  تحت تاثير يك حادثه منفي ما هستند عبارتند از:
     
    1- تفكر و اكثر دانشجويان تشويق ميشويد اما به دليل انتقاد يكي دو نفر و اشخاص تشويق مي شوند درست بر عكس آن را انجام دهند.

     8- بايدها:  انتظار داريد كه اوضاع آن طور كه و نبايدها به خود انگيزه بدهند(نبايد آن شيريني را بخورم) اغلب بي تاثير 6 -درشت نمايي:  از سوي استاد با بايدها گزارش پست ]

    منبع
    برچسب ها :

    , , , , , , , , , ,

آمار امروز شنبه 30 دي 1396

  • تعداد وبلاگ :55617
  • تعداد مطالب :212611
  • بازدید امروز :16476
  • بازدید داخلی :1319
  • کاربران حاضر :71
  • رباتهای جستجوگر:119
  • همه حاضرین :190

تگ های برتر امروز

تگ های برتر