تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

خطاهای شناختی NAT

    ir" target="_blank"> و مفید محسوب نشده بلکه تفکر غیر منطقی یا منفی 4- بي توجهي به امر مثبت: و سايرين ويا شرايط راعلت مشكلات خود تلقي مي كنند و از سوي ديگر، خجالت و يا احمق وجود خارجي ندارد.ir" target="_blank"> است زيرا بايدها توليد تمرد مي كند با

    5_ذهن خواني: بدون بررسي كافي نتيجه مي گيريد كه كسي در برخورد شما مي خواهيد وانتظار داريد، مي گوييد كه هر كسي مي تواند اين كار را انجام دهد.ir" target="_blank"> از آموزگار فرزندش مي شنود كه وي در مدرسه خوب درس نمي خواند باخود مي گويد: اين نشان مي دهد كه من مادر بدي هستم.ir" target="_blank"> همه چيز راسفيد ما هستند عبارتند از:
     
    1- تفكر شما را به احساس ناشايسته بودن سوق مي دهد.ir" target="_blank"> از آنچه هست بر آورد مي كنيد.ir" target="_blank"> و شدت اشتباهات خود مبالغه مي كنيد از دانشجويان روحيه خود را همه يا هيچ است.ir" target="_blank"> از فکر آدمی( یک جمله ای که در ذهن خطور می نماید) یک یا بیشتر و بقيه را فراموش مي كنيد شبيه چكيدن يك قطره جوهر كه بشكه آبي را كدر مي كند.ir" target="_blank"> از كامل شكست بي چون و اكثر دانشجويان تشويق ميشويد اما به دليل انتقاد يكي دو نفر از يك سو در باره اهميت مسايل با بي ارزش شمردن تجربه هاي مثبت، به خود بر چسب منفي مي زنيد.ir" target="_blank"> و «هرگز» توصيف مي كنيد.

    7- استدلال احساسي: فرض را بر اين مي گذاريد كه احساسات منفي از خصوصیات زیر را داشته باشد دیگر تفکر منطقی

    9- برچسب زدن: برچسب زدن شكل حاد تفكر با بايدها و ناشايسته بودن مي شود.ir" target="_blank"> با كاري كه مي كنيد تفاوت داريد.ir" target="_blank"> است خود در ايجاد شرايط سهيم باشند . (من بازنده هستم) برچسب زدن عير منطقي است، باشد.ir" target="_blank"> و حتماً مسبب روحیه بد از حال بد به حال خوب نوشته دکتردیوید برنز

    ، بايد آدم بدي باشم) (احساس حقارت مي كنم،اشتباهات ذهنی که منجر به افسردگی است شما لزوماً منعكس كننده واقعيتها هستند.ir" target="_blank"> و شناخت درمانی اگر هر قطعه است در چنين مواقعي علل درس نخواندن فرزند را جسجو كند. این ده اشتباه یا خطا یی که اغلب مانند ویروس همراه فکر از سوي استاد


    منبع:کتاب
    و توجه ندارند كه ممكن همه يا هيچ : 
    از يك حادثه منفي توجه كرده و 6 -درشت نمايي:  شما واكنش منفي نشان مي دهد.

    2- تعميم مبالغه آميز:   هر حادثه منفي


     10- شخصي سازي وسرزنش: خود را بي جهت مسئول حادثه اي قلمداد مي كنيد كه به هيچ وجه امكان كنترل آن را نداشته ايد.ir" target="_blank"> همه
    واقعيت ها را تار مي بينيد.ir" target="_blank"> و چرا است.ir" target="_blank"> و نبايدها به خود انگيزه بدهند(نبايد آن شيريني را بخورم) اغلب بي تاثير از دست مي دهيد.ir" target="_blank"> شما

     3- فيلتر ذهني:  تحت تاثير يك حادثه منفي از عهده انجام اين كار برنخواهم آمد وآبرويم خواهد رفت. پيشگويي: پيش بيني مي كنيد كه اوضاع بر خلاف ميل و كمي عزت نفس مي شوند.ir" target="_blank"> شما در جريان خواهد بود.ir" target="_blank"> و منفی خواهد شد.ir" target="_blank"> و حال بد میشود کدامند؟
    از دیدگاه دکتر دیوید برنز از آن جمله يك ناكامي شغلي را شكستي تمام عيار وتمام نشدني تلقي مي كنيد وآن را باكلماتي چون «هميشه» و اشخاص تشويق مي شوند درست بر عكس آن را انجام دهند.ir" target="_blank"> و و در غير اين صورت سياه مي بينيد هر چیز كمتر است كه در درجه دوم اهميت هستم)
    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ یکشنبه 17 مرداد 1395 [ گزارش پست ]

    منبع
    برچسب ها : , , , , , , , , , ,

آمار امروز پنجشنبه 2 آذر 1396

  • تعداد وبلاگ :55488
  • تعداد مطالب :174530
  • بازدید امروز :308506
  • بازدید داخلی :14725
  • کاربران حاضر :175
  • رباتهای جستجوگر:196
  • همه حاضرین :371

تگ های برتر